Bestellen en leveren

Bestelling plaatsen

Bestellen bij Onlinekoffiestunter, beste koffiewinkel van Nederland, is heel gemakkelijk. U bestelt uw koffie op de manier die voor u het makkelijkste is. Dit zijn de mogelijkheden:

  1. Via de website
  2. Telefonisch
  3. E-mail

 

1. Via de website

Plaats de gewenste koffie in uw winkelwagen

Ga naar de koffie van uw keuze en klik op de knop “in winkelwagen”. Wilt u nog ander koffie of producten kopen, klik dan op “verder winkelen” om verder te kijken. Heeft u alle producten van uw keuze aan de winkelwagen toegevoegd? Dan gaat u naar de winkelmand, rechts bovenaan de pagina. Hier kunt u nog de aantallen wijzigen en een kortingscode toevoegen. Let op: veel koffie-artikelen hebben een gunstige prijs bij een bestelling van 1 of meerdere volle dozen. Deze korting wordt automatisch berekend in je winkelwagen. Alle bedragen in de webshop zijn inclusief Nederlandse BTW.

Kies hoe u wilt bestellen
Plaats uw bestelling met of zonder account.

Vul uw gegevens in

Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens. Heeft u al een account bij Onlinekoffiestunter? Log dan eenvoudig in met uw emailadres en wachtwoord, u hoeft uw gegevens dan niet opnieuw in te voeren

Wilt u uw bestelling op een ander adres laten bezorgen? Vink dan de optie “Alternatief afleveradres” aan en voer het gewenste adres in.

Maak een account aan (hoeft niet)

Mocht u nog geen account bij Onlinekoffiestunter hebben, dan vult u hier een wachtwoord in om deze daarna te bevestigen. Zo maakt u eenvoudig een account aan. Ook heeft u de optie om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Zo blijft u op de hoogte van al onze acties, kortingen en nieuwtjes.

Kies uw betaalmethode

Bij Onlinekoffiestunter kunt u meteen betalen met iDEAL, PayPal, Sofort Banking, Bancontact of overboeking.

Rond uw bestelling af

Klik op de knop “Bestelling versturen” om uw bestelling te voltooien.
U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.
Heel veel winkel plezier!
Als wij de bestelling correct hebben ontvangen, komt u op de succespagina. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling en het totaalbedrag.

2. Telefonisch

Onlinekoffiestunter is telefonisch te bereiken op 046-4529636

3. E-mail

U kunt uw bestelling per e-mail doorsturen naar info@onlinekoffiestunter.nl

Bestelling volgen

Wanneer uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een email van Postnl. Hierin staat alle informatie omtrent de bezorging en een track & trace code per pakket zodat u uw bestelling kunt volgen. Deze mail ontvangt u één werkdag voor bezorging.

Bestelling wijzigen en/of annuleren

Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn zodat u zo snel mogelijk van uw koffie kunt genieten. Dit is een volledig geautomatiseerd proces waardoor het niet mogelijk is om uw order na het plaatsen nog te wijzigen. Bent u iets vergeten te bestellen of wilt u een andere wijziging doorgeven? Neem dan contact op met ons via het telefoonnummer 046-44529636 of stuur een email naar info@onlinekoffiestunter.nl.

Verzendkosten / bezorgkosten

Gratis bezorging bij besteding vanaf €40 binnen het vasteland van Nederland. Voor bestellingen onder de €40 zijn de verzendkosten €5,95. Voor België en Duitsland zijn de bezorgkosten bij besteding vanaf €80 gratis. Voor bestellingen onder de €80 (voor België en Duitsland) zijn de verzendkosten €8,95.

Veilig winkelen

Uw gegevens worden enkel gebruikt om u sneller en beter van dienst te kunnen zijn. Uiteraard worden gegevens privé gehouden en worden uw gegevens niet doorgegeven aan derden. De Wet Persoonsregistratie is hierop van toepassing.

Bezorging & Levertijd

Let op! In verband met het Corona-virus kunnen onderstaande levertijden niet altijd gehaald worden. Wij doen er alles aan om samen met Postnl er voor te zorgen dat u zo snel mogelijk uw koffie in huis heeft. Wij versturen uw bestelling zo snel mogelijk uit eigen voorraad. Tussen de 1 en 5 werkdagen versturen wij uw bestelling.

Als u niet in de gelegenheid bent om uw bestelling aan te nemen, probeert de bezorger het pakket af te leveren bij de buren. Mocht dit niet lukken dan laat de bezorger een briefje achter met een code. Met dit briefje kunt u uw pakket ophalen bij een ophaalpunt bij u in de buurt. Informatie hierover vindt u met uw persoonlijke track & trace code.

Foutieve levering

Hoewel wij onze uiterste best doen om uw bestelling tijdig en op een correcte wijze bij u thuis af te leveren, kan er wel eens wat fout gaan. Heeft u onverhoopt de verkeerde koffie ontvangen? Neemt u dan contact met ons op. Wij zullen erop toezien dat u zo spoedig mogelijk de juiste koffie in huis heeft.

To Top