Retourneren en betalen

Retourneren

U mag uw bestelling (of een deel daarvan) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren zonder opgaaf van redenen. Voor het beoordelen van koffie (en andere etenswaren of producten die na openen kunnen bederven) is het niet nodig om het product uit te pakken of te openen. Doet u dit toch, dan is het niet meer te verkopen en is de waardevermindering 100%.

Wanneer u koffie wilt retourneren neemt u hiervoor contact op met de klantenservice via info@onlinekoffiestunter.nl. Samen zal er gekeken worden hoe u de koffie kunt terugsturen. U kan kiezen voor een vervangend product of een terugbetaling van het volledige bedrag. Indien u kiest voor de laatst genoemde optie zullen wij binnen 14 dagen nadat u aan ons kenbaar heeft gemaakt de overeenkomst te ontbinden aan u terugbetalen. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Volledige versie herroepingsrecht

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen voor terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dat waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Betalen

Veilig online betalen bij Onlinekoffiestunter. Betalen bij Onlinekoffiestunter is altijd veilig in een beveiligde HTTPS omgeving.

U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

iDEAL

Met iDEAL kunt u direct bij het plaatsen van uw bestelling de betaling voltooien bij uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:

  • Plaats de producten in de winkelmand en voer uw gegevens in
  • Kies iDEAL als betaalmethode en klik op “bestelling versturen”
  • Selecteer uw gewenste bank
  • U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank
  • De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed
  • U ontvangt een bevestiging van uw bank
  • U keert terug naar de website en uw bestelling is verwerkt.
  • Bij betalingen met iDEAL ontvangt u een factuur in uw mailbox. Hierin staat vermeld dat uw betaling reeds is voldaan met iDEAL.

Wanneer uw iDEAL betaling niet lukt.

Het kan zijn dat er momenteel een storing is met iDEAL. Dit komt helaas nog steeds af en toe voor. Op deze website kunt u de actuele storingen bekijken https://allestoringen.nl/storing/ideal. Uiteraard kunt u ook altijd kiezen voor de betaalmethode overboeking om uw bestelling alsnog te kunnen plaatsen.

Betalen met PayPal

Betaal eenvoudig via PayPal. Een PayPal-rekening kunt u gebruiken als digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar u uw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Het enige wat u nodig heeft is uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van PayPal kunt u meer informatie vinden over betalen via PayPal.

Betalen via PayPal doet u als volgt:

  • Volg alle stappen in uw winkelwagen
  • Kies bij de stap “betaalwijze” voor PayPal
  • U wordt doorgestuurd naar de website van PayPal
  • Log in met uw PayPal account
  • Bevestig de betaling

 

SOFORT Banking

SOFORT Banking is een betaalmethode die beschikbaar is in 8 Europese landen (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Italië, Spanje, België en Nederland) en is zeer populair in Duitsland. SOFORT Banking is gebaseerd op het principe van een overboeking. In tegenstelling tot een normale overboeking hoeft de klant de betaling alleen te verifiëren, net als bij iDEAL bijvoorbeeld. Gegevens als het bedrag, de omschrijving en de begunstigde staan al ingevuld. Voordeel hiervan is dat hier dus geen menselijke fout gemaakt kan worden. SOFORT voert de betaling vervolgens uit. De betaalmethode is eenvoudig en snel.

Een SOFORT betaling bestaat uit 4 stappen:

  • U selecteert uw land en de bank waarmee u de betaling wilt verrichten
  • U bevindt zich op het login-gedeelte van het beveiligde betalingsformulier. U meldt zich aan met uw gegevens voor internetbankieren
  • U bevestigt de overschrijving met pincode of kaartlezer
  • U ontvangt een bevestiging van de bestelling van je webshop

 

Bancontact

Bancontact / Mister Cash is een gezamenlijk initiatief van Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. Met Bancontact / Mister Cash kun je vertrouwd, veilig en makkelijk je online aankopen afrekenen in je eigen vertrouwde internet-betaalomgeving van je bank, zoals je dat gewend bent. Je dient wel te beschikken over een webbanking abonnement. Je Bancontact / Mister Cash betaling wordt afgehandeld in een beveiligde omgeving van Mollie.

Als je een webbanking abonnement hebt bij een van de aangesloten Belgische banken, dan kun je zonder extra aanmelding direct  met Bancontact betalen.

Om je bestelling af te rekenen, klik je op het Bancontact logo. Vul dan je kaartgegevens in. Je gaat vervolgens naar je eigen bank. De betaling staat al klaar. Je ondertekent zoals je dat gewend bent bij internetbankieren. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven.

Zelf overmaken

Bankier je niet online, dan is zelf overmaken een goede optie. Na plaatsing van de bestelling, krijg je van ons een bevestigingsmail. Daarnaast ontvang je een mail van onze betaalprovider Mollie met de bankgegevens, het factuurbedrag en het betalingskenmerk. Zodra je de factuur hebt voldaan, versturen we de bestelling. De betaling ontvangen we graag binnen 5 werkdagen, nadat je de bestelling hebt geplaatst. Vermeld bij zelf overmaken duidelijk het betalingskenmerk, zoals aangegeven staat in de mail die verzonden wordt door Mollie.

Bankgegevens

Naam rekeninghouder: Onlinekoffiestunter.nl
Bank: ING
IBAN: NL78 INGB 0009 1723 91

To Top